tisdag 2 december 2014

Nu hänger mina tavlor på salong Kalufs


Efter många veckors arbete, slit och lite lust... har jag äntligen fått upp mina tavlor på Salong Kalufs i Stenungsund. Jag är jättenöjd med tavlorna.
Däremot var det ganska svårt att hänga upp tavlorna på ett snyggt sätt!
Framförallt när man har tre barn väntandes i bilen...








Jag älskar starka färger men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Jag hoppades att det skulle bli häftigt med neonrosa tejp under tavlorna, där det skulle stå vad tavlan heter och pris.
Det blev inte alls snyggt! Därför tänker jag fixa nya svarta lappar som mina svärföräldrar ska hjälpa mig med att sätta upp! (De bor på Orust)



 "Ta en sista bild då, men snabbt innan barnen kreverar i bilen"















I hela fem veckor får tavlorna hänga på salongen.
Så välkommen att ta en titt om du har vägarna förbi eller om du behöver klippa dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar