fredag 29 maj 2015

Handmålad väska/necessär

 
 
 
Det började med en massa färger på ett stort canvastyg...
 


...och slutade med flera små väskor!
 

 
Väskorna är handgjorda och målade på en kraftig canvasduk.
Priserna ligger på 140kr till 200kr beroende på storlek.
Varje väska har olika utseende på dess båda sidor.
 
 
Bilder på några av väskorna:



 

 
 
 
 
 


 

Jag garanterar att ingen annan på festen har en likadan väska!
 
 
I dagsläget har jag några väskor till försäljning på jobbet och vet därför inte exakt vilka som finns kvar.
I nästa vecka kan jag lägga ut de väskor som fortfarande finns till försäljning.
Jag tar även emot beställningar! Så tveka inte att kontakta mig om du önskar en väska med något speciellt utförande. frederiksenlinnea@gmail.com eller via 0739-898383.
 
Trevlig fredag där ute!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar