lördag 8 oktober 2016

En väldigt lyckad konstrunda

Jag är så glad och tacksam över alla som var och besökte mig på Konstrikets konstrunda! 
Efter flera veckors slit, kändes det underbart att få en massa positiv energi och uppskattning av mitt arbete. Dessutom var det många tavlor som fick nya hem! 
 

Min lilla hjälpreda
På fredagen var det vernissage på Partille Herrgård/Slott. Alla konstnärer fick visa upp ett konstverk. Som sedan skulle hänga där under hela helgen. Jag valde att hänga tavlan "I full blom" som dessutom fick nytt hem
 Här var några till av de tavlor som fick nya ägare:

 
Lördagen och söndagen höll jag till i min pimpade Carport mellan kl.11-18. Trots långa dagar hann det aldrig bli långtråkigt eftersom det var en jämn ström av besökare. Dessutom gjorde vädret sitt och det blev två underbart soliga höstdagar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar